Gå til innhold

Se på nrk 3 ...babylånerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... at foreldrene tør låne bort barna sine til tenåringer:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er reprise, og så litt av det da det gikk :/ Jeg blir skikkelig dårlig inni meg... Spesielt hun som furter pga hun fikk litt skjenn fra moren og lar det gå utover babyen.. Skulle vært beskyttet fra seg selv vett...

Skrevet

Så det forrige dagen jeg og.. skjønner det heller ikke.. foreldrene får jo følge med hele tida, + at de hadde den barnevakta eller hva det var som stod å fulgte med.. men allikvel da..

Skrevet

De sitter da ikke mange metrene unna og har konstant oversikt over hva tenåringene foretar seg med babyene deres.

Skrevet

Uff ja...

Jeg fatter ikke at foreldrene vil bli med på dette jeg. Låne bort babyene sine i tre dager. Og sitte og se på at barna deres savner foreldrene. De blide babyene viser jo ikke mye blidhet etterhvert. Hadde aldri klart å se på det. Stakkars babyene også da:(

Skrevet

Jo, det er jo ikke farlig sånn sett.. men vet ikke om jeg hadde klart det.. litt hønemor, så hadde vel sprunget inn i ett :)

Skrevet

...babyene vet ikke at foreldrene er noen meter i fra dem, og følger med. En ser jo tydelig at babyene savner foreldrene...

Skrevet

Ja, og det hadde ikke jeg klart å sett på..

Skrevet

Huff, jeg har selv en 15åring som trillepike, men det er et par timer og jeg KJENNER henne.. Enkelte av disse kidsa er jo helt uegnet til å få ta på et barn engang... Andre var jo helt grei nok, men tydelig at babyene reagerer på at de er fremmede ja!

Skrevet

det er jo ikke det at en tenåring ikke kan passe en baby, men det er jo absolutt det beste at babyen kjenner det mennesket som skal passe han/henne og omvendt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...