trolly Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 ..og det ble en Brio happy duo. Noen som har den og hvilke erfaringer har dere?
lamor Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 gratis med vogn Har desverre ingen erfaring med denne vogna. Vi har emalljunga cerox windsor og er svært fornøyd med den til forge mann, den skal brukes igjen.
MღM Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Vi har også kjøpt den vogna - håper den er ok. Jeg er storfornøyd ihvertfal der den står på gjesterommet men inntrykket mitt er at det er mange meninger om det meste, så man må vel bare prøve og se om man blir fornøyd selv. Hadde med ei venninne som ikke hadde vært fornøyd med sin vogn når jeg kjøpte, så da fikk hun sjekka ut en hel del som hun savnet på sin og det var jo ting som jeg som førstegangs gravid aldri ville tenkt på. Så håper jeg blir fornøyd.
wirre;o) Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 var og så på den i dag og forsøkte å sammenligne den med Maxi Cosi Mura4. Vi er veldig i tvil. Hvor langt er du på vei? Vi tenkte det var litt tidlig vi, til tross for tilbud på Barnas Hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå