Gå til innhold

Så er jeg igang med

Anbefalte innlegg

Skrevet

rensekur nr 1 for i år:-) Nytt år og nye muligheter.

Kjenner at kroppen har gått på sparebluss altfor lenge og kan ha godt av å få en liten utrensking, så jeg gyver løs med friskt mot:-)

Pillekur som heter Kuren, og som kun varer i 10 dager, det er enkelt, kjapt og så var den på tilbud i dag. Tut og kjør!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm rensekur??? Er det noe man faster med eller spiser du ved siden av??

Høres ut som noe denne kroppen kunne trengt:-)

Men jeg har allerede gått ned 3 kg. siden før jul og føler jeg er på riktig spor. Jeg slanker meg ikke, er bare litt mer bevisst. I tillegg blir turene med Lille Hund lenger og lenger:-)

Lykke til med rensing, tilbud??? Hva koster noe sånt da?

Skrevet

Det er en pillekur, kjøpt for 209 kroner på Sunkost. Drikke mye vann hver dag, kutte ned på rødt kjøtt, kaffe, alkohol og andre usunnheter. 10 dager og vips så har kroppen renset ut en god del:-)

Du har jo vært kjempeflink da!! Og deilig å komme seg litt mer ut med Lille Hund!

Skrevet

Ja jeg synes jo det selv også:-)

Ikke at jeg har blitt sylslank, men det er en start:-)

Sunkost tror jeg vi har her også. Alkohol blir ikke noe problem, rødt kjøtt likeså..... men kaffe.... ja, det går det også. Jeg har faktisk bevist gang på gang at jeg drikker mye kaffe, men jeg er ikke avhengig.

Skrevet

Så flink du er:-). Selv er jeg på dag 2 med ketolysekuren, har sån lyst og kunne finne frem de klær jeg brukte før T. Fast vi får se.... dette blir uansett min siste slankekur. Akkurat nå sitter familien og frister med sjokolade:-(

Skrevet

Sjokolade ja.....jeg er godt nedi posen jeg også:-)

Jeg har viljestyrke som en geleklump og derfor passer pillekur meg midt i blinken. Tok drikkekur sist gang, men det er litt tungvindt da man må huske å ha med seg flasken overalt. Piller morgen og kveld tar jeg sammen med vitaminer og fettsyrer så da funker det:-)

Jeg har hatt opprydning i klesskapet mitt etter jul og nå har jeg fjernet med hard hånd. Alt som ikke er brukt siste året er rett og slett fjernet for godt og gitt til Fretex.

Så det er litt slunkent synes jeg, men deilig også. Så får vi håpe at det som skal inn i hus heretter blir litt smalere enn det som forsvant ut;-D

Skrevet

Rensekur nå og da er bare bar, selv hr jeg ikke prvød Kuren, men et par andre typer som er flytene, det funker ! Resultatet er at man blir lettere i kroppen og humøret også faktisk..God rens :-)

Skrevet

Herregud sytten skriveleifer jo ! Håper likevel du skjønner hva jeg prøver å få ut her.....jabbe.....

Skrevet

God kur!!!

Jeg er helt analfabet når det gjelder slikt, har aldri hverken hørt om eller prøvd noko i den duren. Men det høres sunt ut for kroppen, å få rensket ut litt grums :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...