Gå til innhold

Terminen var idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke noe tegn til fødsel. Bare masse kynnere og masse mensmurringer, noe jeg har slitt med veldig de to siste ukene.

Jaja..sukk.. man blir litt lei seg.. men det går over det også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det, alltid høye forventninger til termindatoen. Er det din første? I såfall kan du jo riskere noen dager over... Håper uansett du ikke må vente for lenge. ;) Plutselig er du i gang! Det kan jo skje over natta.

Jeg hadde også opprinnelig termin i dag, men UL terminen jeg fikk var nok mer riktig, den er om 10 dager.. for her er det ikke kynnere en gang..

Lykke til! ;)

Skrevet

masse kynnere og masse mensmurringer.. det må da være begynnelsen på noe.. modning iallefall.. uff.. det er veldig lov å være litt lei seg..

Men plutselig så skjer det! Krysser finger og tær og alt annet som kan krysses for at du føder snart.. =)

Skrevet

Jeg har også (UL)termin idag.. Men er førstegangs, så regner med å gå litt over termin..

Gleder meg til å bli ferdig med graviditeten og få se de n nydelige ungen min..

Skrevet

Jeg har også termin i dag, men ingen tegn på fødsel enda.

Dette er min tredje. Men kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å møte prinsessa inni magen nå ja.

Skrevet

Åh, godt jeg ikke er alene:-D Jeg hadde mens-termin 12. januar, og ultralydterminen var igår.. Men- nå er jeg på den berømte overtiden:)

I natt hadde jeg så innmari vondt i ryggen min, men det ga seg tidlig på morgenen ( i 6-tiden ). Nå har jeg bare "normal mengde vondt" igjen:-) hehe.. for to uker siden var livmorhalsen 1 1/2 cm, kanskje dette har hjulpet litt på?

Ut og gå tur!.. hva gjør dere for å holde dere gående mens vi venter?

Skrevet

Jeg hadde termin på fredag, men har ingen tegn til fødsel overhode (bortsett fra litt modningssmerter). Håper virkelig den kommer igang av seg selv om ikke så alt for lenge... Gikk 15 dager over tiden sist og det var lange og tunge dager... Denne gangen får jeg ikke gå mer enn 12 dager før jeg blir satt igang. Venter en stor gutt, estimert til 4kg på termin, så han kan fort bli enda større hvis jeg går mye over termin...:S

Det positive med dette er at nå har vi barnevakt på plass her hjemme og at jeg fremdeles sover godt om natta!:) Må ta med seg alt det positive disse dagene her, hvis ikke blir ventetiden eviglang!:)

Håper vi snart får møte våre søte små..:)

Skrevet

Oi, det var lang overtid ja:-) Nei, egentlig så piner man bare seg selv hvis man tenker negativt disse dagene, så man prøver alt man kan å holde seg gående. Jeg har hatt skikkelige runder med modningssmerter i et par uker før termin, men så roet det seg helt og tok fire-fem dagers pause. Nå har jeg såpass vondt igjen hele tiden det setter en stopper for hva jeg klarer å gjøre. Meeen, forsøker å gjøre en god del ting likevel. Litt husarbeid og å gå en rolig tur..

Men det er jo supert at dere er klare! Og en stor, sunn gutt er ikke å forakte:-D

Håper vi snart ser guttene våre ja:-)

Skrevet

Tiden går fortere om man prøver å gjøre litt ja, selv om det blir mye sofasliting til tider (hvertfall her)..:)

Modningssmerter er igrunn ganske motiverende, for da vet man at det hvertfall skjer NOE... Jeg går og får modningsakupunktur, men på fredag fikk jeg for første gang igangsettingsakupunktur. Har ikke kjent noe spesielt til det enda, men skal få det igjen på tirsdag, så har et lite håp om at ting kan sette igang etter det...:)

Har dere alt klart eller?

Her henges stellebordet opp i dette øyeblikk og da tror jeg faktisk det meste er iorden! Har litt igjen å pakke til sykehusbaggen, men det blir neppe pakket før riene kommer..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...