Gå til innhold

Noen som har snudd sittedelen på vognene ennå?


nungo

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt problemer med at Lillemor ikke vil sitte i vognene sin; hun bare skriker og vrir og venner seg, henger ut over kanten og prøver å reise seg opp. Det er et stort problem da jeg er avhengig av å kunne ha henne med i vogenen flere ganger daglig. Jeg fikk da råd fra flere (på småtroll 1-2 år) om å snu vognen slik at hun sitter fremover. Synes det er litt tidlig, jeg, men er det noen andre som har gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke snudd henne når hun sitter i sin egen vogn. Men har jo søskenvogn og der sitter hun (de) fremovervendt. Jeg liker egentlig å kunne se på henne når vi går, men det har ikke vært noe problem å ha henne forovervendt i søskenvogna... Bare mammaen som savner å se jenta si! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje snudd den nei, å kjem ikkje til å gjer det heller:) (så lenge vi bruka den vogna) Ho like iverfall kjempe godt å sitte i vogn.

Men før brukte vi søskenvogna, da satt/låg ho "feil" vei, det gikk jo greit. Men no vil ikkje broren sitte i vogn lenger, så da sleppe vi det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen :-)

Jeg liker også best å ha henne bakovervendt slik at jeg kan se henne, men hvis det kan hjelper på skrikingen å snu henne, så må jeg jo prøve det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...