WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Klassisk: Armani (den vanlige gull-dame-duften) Herrrlig ny duft: Burberry...hm...hva heter den da tro? Noen på D tror jeg...?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Salvador Dali - Dalissime... Beste parfymen som finnes.. =)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Liker den Burberry Brit også, finnes to ulike av den. Husker ikke helt hva den jeg liker heter men den andre heter Burberry Brit sheer
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Cerruti 1881, får alltid skrøyt av den.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Angel -thierry mugler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå