Gå til innhold

Fant et bilde jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

... av sambo som ble sugd av en eks. Ble så kvalm at jeg har ikke klart å spise siden i dag morres. Bildet ble visstnok tatt for over 15 år siden, men hvorfor spare på disse bildene?? Å ta med dem inn i hjemmet vårt??? D var også bilder av andre ekser der også.. ikke sexbilder riktignok men!! Er så lei meg at jeg bare har lyst til å flytte ut.... Jeg skal vel ikke godta dette eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så absolutt ikke bilder han behøver og ha lenger etter min mening.. Bilder av han i andre sammenhenger selvom det er med ekser er forsåvidt greit.. Mannen har også bilder av seg selv sammen med ekser.., men ikke sex bilder.. Det hadde jeg ikke tolerert..

Skrevet

Han sier at de har ligget i den esken i mange herrens år, og at han rett og slett har glemt dem... Dårlig unnskyldning...

Skrevet

Ikke noen kul opplevelse kan jeg tenke meg til!! men kansje litt drastisk og flytte ut ;o) Men er dette et bilde som har ligget i en eske langt inni en bod som ingen noen har vært i på de 10 siste årene eller hadde han det i lommeboken??

Skrevet

Hadde vel klikket totalt regner jeg med!! Meeeen.....når det er snakk om noen andres mann er det litt enklere å se at det ikke er sikkert han har spart på dette bildet med vilje. Det kan hende han ikke har kikket igjennom bildene sine på lenge lenge, og at han selvfølgelig hadde kastet det om han hadde visst det lå der.

Forstår det var ekkelt å se det bildet, jeg hadde syntes det var fryktelig selv :( Men tviler på han kunne visst det lå der..

Skrevet

Det kan jo hende det stemmer.. Kanskje ikke kappe hodet av han med en gang.. Men sex bildene synes jeg du godt kan be han kaste med god samvittighet.., og siden han har glemt de bildene så vild et jo sikkert ikke gjøre noe heller..

Men de andre bildene av han sammen med ekser gjør det vel ikke noe om han har.. Han og fleste andre har jo en fortid...

Skrevet

Bildene har ligget i en eske på loftet i mange år ja...men jeg ble heeelt paff da jeg så d. Min mann liksom... Æsj, d var helt forferdelig... Er fremdeles kvalm og klarer ikke å være i nærheten av ham... Sliter litt med forholdet fra før, så dette gjør ikke akkurat ting bedre.

Skrevet

Skjønner godt du ble kvalm og er lei deg..

Men jeg synes det er drastisk å flytte ut bare pga dette bildet.. Han har sikkert rett og slett glemt at han hadde det..?

Kanskje dere bør sette dere ned og prate ut om dette..

Skrevet

Skjønner som sagt at du reagerer ja.. Men som du sier.. Bildene har ligget på loftet i mange år.. , han har vel som han sa ikke tenkt over dem da..

Men er det kun det ene bildet du reagerer på eller mener du at han også burde kvitte seg med alle bilder hvor det er bilder av eksene hans også??

Skrevet

Vi har vel alle våre skjelett i skapet og en fortid.....?

Stol på at han hadde glemt bildet.

Hadde du funnet det i nattbordskuffen hans hadde jeg tenkt annerledes.

Men i en eske på loftet, blandet med an haug med andre bilder?

Ikke ødelegg forholdet pga det.

Skjønner at det ikke var en kjekk opplevelse å finne dem, hadde ikke jeg heller syns.

Brenn bildet og gå videre.

Ikke straff han for noe som skjedde for øøøøørten år siden, før din tid.

Skrevet

Jeg har kastet bildene av mine ekser. Ser ikke helt poenget med å beholde sånne bilder hvor vi kysser og holder rundt hverandre. Ikke noe kult for sambo å se de...!? Så nei, jeg syntes ikke at d er greit med de andre bildene heller... Som skrevet tidligere så er forholdet vårt i en dårlig fase nå for tiden, så dette gjør d ikke enklere

Skrevet

Nå har ikke mannen så mange bilder av seg selv sammen med ekser.. Men han har da noen.. Ikke hvor det er seksuelle ting med i bildet.. Men på familiesammenkomster.., fester, ferier osv.. Og jeg ber han så absolutt ikke om og kaste dem.. Det er endel av hans fortid.. Og han har en fortid uansett om jeg ber han kaste bildene eller ei..

Men han ser jo aldri på de.., sån nnå så vet han vel sikkert ikke hvor de er engang.. Hvordan reagerer du da om han f.eks er på facebook?? Kan han legge til ekser der??

Jeg synes du fint kan be han kaste bildene med seksuell hentydning.., men andre bilder hvor det rett og slett bare er normale ting som skjer på bildet så ser jeg ikke poenget..

Skrevet

Det er jo sikkert sant som han sa, han har glemt dem..

Off, sjønner det var kjipt, men synes du er vannsklig som lager så mye uta det!

Skrevet

Hmmm, jeg har da funnet bilder av mine ekser i flytteskauer som jeg tror jeg har kastet.

Jeg tenker aldri på de eller bildene, gjør nok ikke din samboer heller.

Skjønner at det ikke var noe hyggelig syn.

Men virker mer som om du virkelig leter etter en grunn for å hive samboeren din på dør nå?

Hva med å gå til f.eks familievernkontoret sammen, få litt råd om hvordan dere kan få det bra igjen? :))

Skrevet

MEN....han hadde reagert på akkurat samme måten. Hvordan skal jeg få dette helvetes bildet ut av hodet?? Det er helt limt fast! Jeg blir kvalm bare av å se på ham. Hva gjør jeg med d da? Offamei... sutrer fælt jeg nå visst.. men dette gjør vondt.. for meg!

Skrevet

Bilder som ligger i en eske på loftet.. Jeg vet ikke selv hva jeg har av bilder liggende i leiligheten engang, så jeg tviler STERKT på at en mann vet hvilken eske på loftet han har det bildet i.

Høres igrunn ut som du må jobbe litt med deg selv..Jeg var slik selv med min ex, og det gikk bare ut over meg selv! Jeg kan ikke forstå at mannen din har gjort noe galt i å hatt et liv før han traff deg. Så lenge han ikke nekter plent å kaste bildet så har han alt på sin side desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...