Gå til innhold

Mars-fødsel i Tromsø?


Karina=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har termin 7. mars. Blir spennandes det her. E dokker førstegans fødende eller? Æ e helt fersk på mamma rollen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 8. mars her! Så artig med en tråd for flere som skal føde i Tromsø, har ikke sett det før nå.

 

Er førstegangs vi også.. Blir utrolig spennende! Lille frøkna har lagt seg med ropma ned nå, så håper virkelig hun finner det for godt å snu seg. Men har bare ligget med hode ned og litt i tverrleie frem til juletider, så vet ikke helt... Men krysser fingrene(:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere lyst å møtes, er jo litt gøy å bli kjent med noen som har termin ca samtidig? Har ikke kommet mæ på vanlig treff, enn dokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert vært koselig med et treff ja :) Jeg har ikke vært på noen treff til nå, og kjenner ingen (tror jeg) her inne på forumet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 12 mars..=)

dettan e nr. 2 å har ei jenta født mai 07 fra før..

Glede mæ tell å bli ferdi,e slitsomt me dettan bekkenet som krangle å ei frøken som bare vil gjøre som ho sjøl vil..;p

Men d blir arti me baby i hus igjæn..

 

På facebook e d ei gruppa før oss me 2009babya..

lett å få kontakt me folk da å holde kontakt etterpå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har meldt meg inn på den gruppa allerede, men det er jo så utrolig lite aktivitet der. Får håpe det tar seg opp!

 

Er ikke noen av dere damer som bor på den sørlige enden av Tromsøya da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg sier vi kan treffes på mandag kveld/ettermiddag som kommer... Er det noen som blir med eller har en annen dag som passer bedre?? :) For meg passer det alle kvelder i neste uke..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ettermiddagen er jeg ikke tilgjengelig før torsdag, men dersom det er stemning for treff på dagtid, er jeg litt mer fleksibel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti at så mange har svart.. :)

Æ e førstegangsfødende, så æ kan vel trygt sei at man e spent på d hær undere som ska skje.. :)

 

Æ har dessverre ikkje mulighet t å treffes før i midten av februar, da vende æ nesen mot Tromsø og blir dær t over fødseln og ei lita stund t... Men hadde vært kjempekoseli å kunne truffe nån som åsså ska ha baby i samme tidsrom.. :) Kjekt å prate me nån i samme "situasjon"... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan ikke vi bare avtale å møtes på grunder klokka 19.00 på mandags kveld? Æ kan reservere bord om æ ser det e mange her inne som e interresert. Dokker må gi beskjed om dokker kommer under her, ellers tør æ ikke møte opp i frykt for å sitte der aleina, hehe :) Sett ikke opp treffet på BIM- treff sida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei plutslig-gravid!

 

Har kjempelyst og dra på treff, men jeg kan desverre ikke på mandag. Må på ett kurs med jobben mandag og onsdag kveld,som jeg hadde glemt av:( Men er ledig de andre kveldene/formiddagene:) Ser på bim treff sidene at det er noen der som ønsker treff neste uke også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, siden det e to som sier det ikke passe på mandag kan vi jo ta det torsdags kvelden....:) Sånn at flest mulig kan komme. Så får jo eventuelt noen sette opp et formiddagstreff i tillegg om det passer bedre for noen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...