Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært nevnt her mange ganger før, men husker ikke nå som jeg trenger den. Navnet på den svenske siden som tar tiden på rier? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du finner den på www.varktimer.se

Skrevet

Har du rier på gang.. så spennende!!

Du får holde oss oppdatert da.. =) =) Og MASSE MASSE lykke til !!!

Og du.. et spørsmål som alle oss fødeklare lurer å spekulerer i..

Hvordan har de siste dagene vært.. har du kjent noe forskjell?? Har du gjort noe spesielt??

Klem fra nyssjerrig!

Skrevet

Takk for det.

Her er det rier med ca hvert 5 minutt. Har ikke ringt sykehuset enda, da jegi kke synes de er så forferdelig vonde. Har hatt det nokså regelmessig fra kl 06 i dag morges, med alt fra 3-15 min mellomrom. Kan jo selvfølgelig være maserier, men vet ikke... har også blodblandet slim når jeg tørker meg, så det var vel den slimproppen....Har ikke gjort så mye de siste dagen uten om å slappe av. Måtte operere blindtarmen for 2 uker siden, så har egentlig ønsket at det skulle ta litt tid, ikke så interessert i å presse med et 10 cm operasjons sår på magen. Det begynner å bli bedre nå, så ved litt bedre mot....

Skrevet

Dersom det er 5min i mellom og du har blobladet slim er det nok fødsel på gang. De spør meg hver gang jeg har ringt føden om jeg har blodslim... så dette er nok et tegn på at det er i gang.. =) Så spennende.. men du budre ringe dersom det er regelmessig 5 min mellom. Det har jeg fått beskjed om. TVI TVI..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...