Gå til innhold

mannlig gyn. :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen der ute gi meg et ordentlig, fornufdig og logisk svar på hvorfor menner utdanner seg til gynekologer? jeg synes det virker så utrolig rart at en mann skal jobbe med å se damer mellom bena. eller er det bare meg??

jeg hadde ikke likt at mannen min skulle jobbet med noe slikt. synes det blir rett og slett kvalmt, å heller aldrig i mitt liv hadde jeg gått til en mannlig gyn! :S

oppe i mitt hode er alle mannlige gynekologer stemplet som ekle mannfolk, synd å si det altså men slik er det bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et yrke akkurat som alle andre. Det er jo ikke sånn at han blir opphisset av et underliv når han er på jobb! Har selv vært hos mannlig gyn og syntes ikke dette er ubehagelig i det hele tatt! Heller omvendt. Syntes de er mer forsiktige enn damer..

Du må jo være en sykelig sjalu person om du ikke hadde taklet at mannen din hadde vært i et sånt yrke. Allmennleger utfører også GU vet du!

Skrevet

jeg er kanskje sjalu av meg men tanken på at han ser andre opp mellom bena er ikke det som utløser ubehaget, heller tanken på at jeg må jo være lite intr. der nede for mannen min vist han hadde vært gyn, i og med han ser så mange forskjellige.

jeg vet at allmenleger også utfører gyn.undersøkelser. er derfor jeg ikke har mannlig lege!! uansett om det er jobben eller ikke har jeg aldrig hørt om et menneske som kan skru av sin sexuelle drift, ikke det at de nødvendigvis trenger å bli opphisset, men kom ikke her å si at når en mann ser mellom beina på ei dame ikke tenker noe. uansett om de blir opphisset eller ikke. jeg har vært hos flere mannlige leger å hadt så å si dårlig erfaring med de alle.

vist jeg har måtte undersøke no, da ender det opp med at jeg må ta av klær som ikke er relatert til det jeg skal undersøke, e.l

HI

Skrevet

Det er faktisk mer behagelig å gå til mannlig gynekolog;) Og å se det kvinnelige kjønnet i den settingen, kan jeg ikke tenke meg er særlig seksuelt ladet for legen....... Da er han ikke god i hodet.

Mange sykdommer, lite vått, nervøs dame, blødning i forbindelse med å ta celleprøve osv osv.... Tenner du på det, eller din mann?

Skrevet

jeg synes uansett at det er ekkelt. å har heller ikke fått noen god grunn på hvorfor menner vil jobbe med dette.

så vil gjerne igjen spør om en god forklaring på hvorfor menn velger dette yrket :)

Skrevet

Det er vel ikke noe forskjell på menn og kvinner på det området? Altså hvorfor skulle en kvinne ville utdanne seg til et yrke hvor man ser andre kvinner mellom beina?

Skrevet

Det er et yrke det som alt annet. Vil tro det er alle gutters drøm å bli gynekolog, helt til de har sett bilde av eller sett kjønnsykdommer up-close.

Glad min mann ikke har den jobben, tror de ser mye ekkelt, og ikke minst lukter mye ekkelt. Yuk!

Skrevet

jeg var hos mannlig gyn igår for første gangen, skal innrømme at jeg var utrolig skeptik..men så flink han var da! forsiktig og kunne jobben sin! min kvinnelige er rett og slett hardhendt.... skal tilbake til han ja..

Skrevet

Støtter Toppris, er faktisk mest fornøyd med de manlige gynokologene jeg har vært hos.

Skrevet

Hvorfor skulle det være annerledes at kvinner utdanner seg til å "se andre kvinner mellom beina" (som du åpenbart tror er hele jobben til en gynekolog)?

Menn, forresten (en mann -> flere menn etc).

Skrevet

Det er ikke bare kvinner som går til gynekolog. Kanskje kvinnelige gynekologer har utdannet seg til gynekolog bare for å få se på mannetisser? Tror ikke det....

Skrevet

Mange mennesker er drevet og motivert av å tjene mest mulig penger.

Tenk bare på hvor mye en gynekolog tjener på å betjene hysteriske gravide som skal ha UL for det minste, i tillegg til ukentlige timer for å høre forsterlys hos en spesialist!

De tjener nok fett med penger, og det er grunnen, antar jeg, til at de er gynekologer!

Skrevet

Her inne er det mange leger, de gir også ofte ganske mange utidige svar. Så hvorfor skulle de ikke utdanne seg til å bli gynekologer nettopp for å bli seksuelt opphisset på jobb også? Mange leger er drittsekker og ekle mennesker, på lik linje med folk i andre yrker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...