Gå til innhold

ooooh, big boobies;p

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, puppene mine har skutt ut.. noen andre som har merket det oxo? er bare rundt 7 uker på vei.. men har ganske små til vanlig da... men nå er det like før c-cupen er for lita:-O

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo takk..uke 6 og merker det allerede. ;)

Skrevet

jepp jeg er vell 6+5 nå og puppene har vokst også er de kjempe vonde kan ikke ligge på mage

Skrevet

Det kan jeg skrive under på at jeg har merket!! Er 11+4 og den lille har allerede kostet meg over 1000 kr i nye bher og nå får jeg ikke tak i større størrelse!! For å få større bh nå må jeg opp i vidden så får håpe de ikke vokser mer før magen kommer....

Skrevet

Her kan jeg vel trygt skrive under ja! :)

Har hatt MEGAvondt i puppene, og dette var et av tegnene som forsterket mistanken min om at jeg måtte være gravid :)

Vokser som bare det, og vet ikke helt om jeg synes det er best å ha BH på eller av =)

Om natten er d heller ikke særlig behagelig, i og med at det gjør vondt vær gang jeg snur meg å legger meg på dem.

MEN jeg trøster meg med at det garantert er verdt d! ;)

Skrevet

Puppene mine er også kjempevonde, noe jeg prøver å få min kjære til huske på (av en eller annen grunn glemmer han det mellom hver gang han kommer i nærheten) På grunn av at de er så ømme føles de nå GIGANTISKE, men sånn rent visuelt er det fremdeles bare A-cup. Så jeg har jo litt å gå på da..;)

Skrevet

Mine er blitt større ja, ser ut så eg må ut å handle nye bh'er... hehe... Puppene e ikkje så veldig ømme, men klør og da e berre brystvortene så e vonde hos meg og så får eg melkespreng innimellom, kjennes vertfall sånn ut... Mannen min såg også i dag at de var en del større, hehe... Bare kjekt for han sikkert...

Skrevet

Mine er også store og ømme, spesielt brystvortene er veldig ømme og det er nesten som de svir noen ganger. Merker det spesielt om jeg går i trapper, au au au. Tror jeg må kjøpe meg noen myke store BH-er. Er C/D cup til vanlig så er redd de kommer til å bli gigantiske etter hvert... :)

Skrevet

jeg bare håpermine også vokser snart jeg!!

for etter 1,5 svangerskap og nesten halvannet år med amming, finnes det ikke pupp igjen jo!!

men forrige svangerskap vokste de ikke altså, så jeg øyner ikke mye håp. hehe.

Skrevet

Puppene mine har også vokst - måtte ta frem BH fra forrige svangerskap, har gått opp en størrelse allerede på bare 1 uke. Er bare 4 + 1 i dag.

Trodde nesten jeg hadde fått brystbetennelse jeg - for de var jo nesten blå noen dager i forrige uke - sykt vondt i puppene over 1 uke nå. Gikk opp fra B-cup forrige gang til DD og DE - de ble kjempestore. Etter å ha sluttet å amme, gikk de tilbake til en c-cup, nå har jeg tatt frem D cupen... Håper ikke de blir like store som forrige gang, det så liksom litt fjernt ut - så jo kjempetjukk ut!! Er vel ganske normal sånn ellers i str, bruker str M, men var en str S før jeg ble gravid første gang... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...