*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Kjøpte en lue med navnet Lucas på nettopp, men den er for liten:( Er det noen som er interessert i å kjøpe den ? Den er lyseblå med øreklaffer og snøring og er veldig god:) Har en slik til minstemann også. Står str 1-3 år, men jeg vil si 1-2 år, min Lucas er snart 3 og den er for liten... Er kjøpt på nettbutikk der de broderer inn navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå