Gå til innhold

Cosylan og gutt på 2 1/2 år.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med å ha gitt cosylan til små barn???.... Ser jo på pakningsvedlegget at det er greit, og jeg ser også svar fra lommelegen hvor de sier at det går greit.....2,5 ml 3-4 ganger i døgnet....

Svar mottas med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cosylan får man jo på resept, så da er det vel bare og ta det legen anbefaler =o)

Skrevet

Det går heilt fint:) Har gjeve det til mine, og det einaste utan om at det hjelper på hosten, er at dei blir litt trøtte:)

Skrevet

Saken er at vi er familien syk for tiden...hehe....Så samboern var hos legen igår og fikk da Cosylan......Så den er i hus.......Nå har lillegutt begynt å skarngle litt og, det var da cosylanen kom inn i bildet.... Lillegutt er ikke så syk at han må til legen, men jeg tenkte jeg skulle få has på denne hosten....ser at den er skikkelig vond for han, og litt feber har han også...... er sykepleier selv så vet at det i utgangspunktet går greit å gi han det, men ville gjerne høre erfaringer fra dere her inne først :)

takk for svar :)

Skrevet

Har brukt dette til mine to mange ganger, fra ca. 2 års alder. Har helst gitt det som hostestillende om natta. Om dagen, da de har hostet noe mindre, har jeg unngått å gi det. Det er jo viktig å ikke stoppe produktiv hoste, som det heter (er sykepleier, jeg og).

God bedring til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...