septermor Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 skal ha med sjokolademuffins i barnehagen. Vil noen dele en god oppskrift med meg?
♥ mars-jenter♥ Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Kanskje litt sent, men Toro sin ferdig blanding med sjokolade muffins er kjempe god. Hadde med selv i bhg en gang og da fikk jeg spørsmål om oppskriften ;-) De lyse muffinsene på pose til Toro er også kjempegode. Kjøpte store muffins former på Rema 1000 og fylte de med røren. Etterpå hadde jeg oppi en spiseskje med vanilje krem og strødde over sukker og kanel til slutt, stek og enjoy, rå godt ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #3 Skrevet 3. februar 2009 Hadde du vaniljekrem, sukker og kanel før du stekte dem? Hørtes veldig godt ut:)
♥ mars-jenter♥ Skrevet 3. februar 2009 #4 Skrevet 3. februar 2009 Jepp, fylte de store formene litt over halv-full og så hadde jeg oppi en god t-skje med vaniljekrem, (kremen synker til bunns når de blir stekt) Strødde over kanel og sukker og så inn i ovnen i en 20 min ca :-)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #5 Skrevet 3. februar 2009 Det må jeg prøve en gang:) Hørtes veldig gode ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå