trillemamma Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 De skal åpne ny butikk i Bergen og jeg vurderer å søke jobb der. I så fall må jeg ha en inntekt på nesten 300 000 for at det skal gå rundt.
Blå + en i magen Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Sikkert som vanlig butikkjobb ellers.... Men kommer sikkert også an på om det er selger, avdelingsleder etc man jobber som...
brooklyn Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Lefdal har samme eier som Elkjøp, og jeg jobbet der for noen år siden. Lønnen var begredelig.Kjempelav lønn, 98 kroner timen (dette var for 4 år siden), men de "reklamerte" med gode bonusordninger. Den bonusen skjedde bare 1 gang i året, men det glemte de å fortelle. Jeg tjente dritt. Jobbet der fulltid i 6 mnd, fikk utbetalt mellom 11 og 12 i mnd. Når jeg begynte i FotoKnudsen like etter tjente jeg 138 kroner i timen. Ble litt forskjell der, ja... (Når alt det med lønn er sagt, så trives jeg dårlig innenfor elkjøp og lefdal-konsernet, så jeg ville aldri søkt på jobb der igjen..)
It's all about me Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Aner ikke hva de betaler, men 300 000,- kan du nok se langt etter. Hvor skal de åpne ny avdeling foresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå