Gå til innhold

sint og oppfarende...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fleire som er sånn?

Kva gjer ein for å kontrollere det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel vanskelig å kontrollere hormonene i kroppen, desverre. Men har ingen problem med det enda jeg da.

Skrevet

nei ikke enkelt dette her;) vi får stoppe opp å telle til ti før vi raser ut med det første vi tenker og føler he he....og sove mye selvfølgelig....

Skrevet

joda...jeg har kort lunte jeg, blir fort iritert for ting , og ikke er det likt meg som er den glajenta egentlig=) stakkars mannen min.

men går fort over igjen da..like fort som det kommer =)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...