gutt + knøtt i magen Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Fleire som er sånn? Kva gjer ein for å kontrollere det??
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 det er vel vanskelig å kontrollere hormonene i kroppen, desverre. Men har ingen problem med det enda jeg da.
mammaigjen!! Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 nei ikke enkelt dette her;) vi får stoppe opp å telle til ti før vi raser ut med det første vi tenker og føler he he....og sove mye selvfølgelig....
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 joda...jeg har kort lunte jeg, blir fort iritert for ting , og ikke er det likt meg som er den glajenta egentlig=) stakkars mannen min. men går fort over igjen da..like fort som det kommer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå