gutt + knøtt i magen Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hei! Har veldig lyst å fortelle det. Har ein frå før som alt gjekk bra med. Er av ein el anna grunn bekymra for sa denne gangen, trur det er pga dette forumet... Fleire som har det sånn?? Kor tidlig fortelle det til foreldre, søsken og sånn??
smilefjes+gutt09+guttenurke :) Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hei Jeg er 6+5 idag å har fortalt til foreldrene vår at di skal bli besteforeldre å søsken at di skal bli tante/onkel Har til å me fortalt til noen venner å søskenbarn. Vis det sjer noe galt så kommer slektninger å venner til å få vite det uansett, tenker jeg. Vanskelig å ikke fortelle det til noen å bare holle det for oss selv i 12 uker. Så satser jo vi på at alt skal gå bra, å at beibien har det bra inni der
Malin-mor Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Det kan være lurt å fortelle det til nærmeste familie.Du sier du er bekymret for SA.Er det derfor du er i tvil om du skal fortelle det nå ? Jeg har hatt fire MA.Første gangen tenkte jeg at jeg angret for at jeg hadde fortalt om graviditeten tidlig.Men så opplevde jeg at det egentlig var veldig godt atde rundt meg visste fordi aborten preget meg såpass mye og det var godt å ha støtte fra venner og bekjente...
*toppris* Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 jeg har fortalt det til mine nærmeste... som nevnt over her er det greit med et støtteapparat rundt dersom noe skulle gå galt...
gutt + knøtt i magen Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Oki. Tusen takk!! Betryggende! Kjekt at fleire har tenkt. Eg er litt på gyngende grunn. Sist ville eg ikkje at nokon skulle veta det for eg var berre 16... No er eg 20 og brenne etter å fortelle det
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 jeg var også 16 med min førstefødte =) og er mye mer bekymret nå (22 år) men klarte likevell ikke la være å si det til foreldre da, og den ene søsteren min og noen venner =)
Sandra1986 Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Vi har allerede fortalt det til ganske mange, er 10+6 i dag:) Tror at hvis noe skulle gå galt(sjansen er veeeeeldig liten for det vettu:)), så er det greit å ha noen å prate med. Jeg skjønner hva du mener med at du er redd for sa, og jeg kan med nesten 100% sikkerhet si at det er fordi du har lest så mye om det på forumene. Jeg har faktisk begynt å lese mer bøker enn jeg bruker forumene, og går ihvertfall ikke inn på trådene som ser ut som om de kan inneholde noe om aborter. Det har gjort meg mye roligere ihvertfall:) Lykke til, alt går nok fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå