Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på i kveld da jenter?

Jeg for min del er alene i kveld;/ litt kipt(de fleste venninner skal på byn,noe jeg ikke gidder bli med på i uke 33,og min kjære er med kompiser i kveld)

Har ikke noe spes jeg skulle ha gjort,noen tips?

Begynner med å ta meg et bad tror jeg...

Gleder meg til bebisen er kommet:)...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skal til å legge meg i badekaret :)

Ta frem en god krimbok og noe kaldt å drikke.

Min mann legger ungene, og når jeg er ferdig med å bade, skal vi spise god mat og se en film sammen med en kamerat.

Blir en rolig kveld på meg, orker ikke annet i min 28 uke.

Ha en fortreffelig kveld :)

Skrevet

Her går det en del i filmer om dagen. Ellers er det kjekt med tv spill. ;) Har masse spillekonsoller, så i kveld blir det litt Mario Party 8 på Wii'n.

I morra skal samboern på Disney on Ice show med jentungen, men det går nok bra, hadde den opprinnelige termin min i dag, men det er stille og rolig her, ikke no anna enn at veslejenta snur seg og sparker litt i magen, nesten ingen kynnere en gang.

Skrevet

Her har det gått i fødepizza til middag, chips og afrikansk skrekkfilm. Jeg syns den var ubetalelig morsom! Ikke akkurat Hollywoodstil. Den het The Apostates of Hell.

Skrevet

Jeg er hjemme hos mamma, stefar og lillebror på 10 :) mamma strikker fiiin babylue i silke/alpakka, vi ser på tv og har spist deilig pizza:) Gleder meg til å åpne cheez doodlesposen og bare kose meg og slappe av i kveld :)

Mamma tok meg med på shopping, og vi kjøpte babydyne, fint dynetrekk og laken til lillegutt i dag:) Så nå er jeg ett skritt nærmere å ha "alt klart"

Skrevet

Å, misunnelig på dere med badekar :)

Og Hakkamella, hva er fødeppizza (itilfelle jeg skulle trenge det...)

Skrevet

Her har det gått i håndballkamper hele kvelden :)

Ellers er planen å gå å legge seg om ikke så lenge. Har kjent en del vonde kynnere i løpet av kvelden og jeg håper at dette snart setter i gang. Er 8 dager over termin i dag...

Skrevet

Da har min lillebror på 10 år akkurat gitt meg fotbad, nakke og håndmassasje og fotmassasje :) snille brødre er det beste man kan ha!!!

Skrevet

2(snart3)xMamma; Fødepizza er en pizza med masse hvitløk og chili på. Fant den i en annen tråd tidligere. Jeg fikk sikkert i meg 2 fedd og 1/4 chili alene. Dritgodt faktisk. Men ingen baby på utsiden ennå (det er nå snart morgen igjen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...