Filifjonka* Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jepp da slo testen ut positivt etter ett år med prøving. Trodde at dette skulle bli den lykkligste dage i mitt liv.. men det som skjedd var at det kom litt brunt blod på papiret. Et gedigent skår i gleden.Tør ikke å glede meg over testen jeg.. Hjelp...
scoobydo Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hei! Hadde også brunlig utflod/blod den dagen jeg testet positivt og dagen etterpå.... er i dag 26 uker på vei og gutten i magen spreller som bare det Er noen som får det i fh til at Tr egentlig skulle ha kommet.... Håper det går bra
*Lykkeliten* Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Heisann! Jeg skulle hatt mensen 10 januar.. 4januar begynte jeg å spotte brun utflod.. Spottet i flere dager.. Har ikke fått mensen enda, har ikke testet heller.. Men nu føler jeg meg veldig gravid.. *hååååper* ... Vi har prøvd leenge syns jeg, ca ett år.. Hadde nesten gitt opp hele greia, men nu fikk jeg håpet tilbake.. =) Testene mine kommer på mandag.. Gleder meeeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå