Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hvor lang tid, pr dag brukte dere på oppgaven? Ca? Var det vanskelig? Vanskelig og få god karakter??
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 hvor lang tid pr. dag satt du med oppgaven? Ca:) Jeg studerer ei ny linje, hvor hovedfaget er sosialpedagogikk. Med andre fag som musikk, drama i tillfegg
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Kult da, det hørtes gøyt ut! Vi har to oppgave, og en/to skoleeksamener og praksis i hvert semester. Det kommer jo an på hva en skriver om og hvor lang oppgavene skal være. Ei oppgave på 2000 ord (som det var på den siste) bruker en ikke så lang tid på da. Skriver ei slik oppgave på en uke med litt jobbing hver dag ca. Så tar nå det litt tid å finne fagstoff og forskningsartikler og slikt også da. Hvis en forbereder og planlegger på forhånd går det nå i hvert fall for unna. Jeg liker å bruke tankekart til det da.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Ja, det er ganske spennende:) Vi skal jobbe med den oppgaven i tre måender.. Og skal skrive ca 25-30 sider. Så, stor oppgave. Vurdere og gå rett tilbake på skolebenken etter fødsel, for oppgaven kan jeg drive med hjemme. Men lurte på ca hvor lang tid pr.dag man bruker på den oppgaven? Vi har ikke skole i tillfegg
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Ja, det blir en stor oppgave da.. Svigerinna mi er lektor, og hun sa at da hun jobbet på den siste oppgaven sin, jobbet hun som om det skulle være en vanlig jobb. Hun stod opp tidlig, spiste frokost og begynte å jobbe, hadde lunsj til fast tid og sluttet kl tre/fire. Det syntes jeg var lurt da
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Skrev en en oppgave per emne jeg... så med andre ord, vanskelig å svare på spørmålet ditt...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Stor oppgave, ja.. Hadde goood tid, et helt semester nesten. 25-30 sider, skrev den på en uke. Fikk D, som fortjent, med andre ord. Jeg bare fikk meg ikke til å gjøre noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå