Gå til innhold

TIL DERE MED FLEIRE BARN..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har 3 barn i alderen 9.6.og 11 mnd.

Vi har pratet litt om en til, men mannen min tror det vil bli så travelt. Jeg syntest at å gå fra 2-3 barn var ganske travelt, men meket lite forskjell når vi fikk nr 2.

Blir veldig glad om noen med flere barn kan fortelle litt om hva dere synes. Jeg er veldig babysyk igjenn, men mannen min holder litt igjenn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja,finnes det noe fasit svar på det du spør om?

Noen vil ikke ha barn,og syns sikkert at du er gal som vurderer flere,andre vil kun ha ett,noen bare to osv.

Jeg venter nå mitt 4 barn,skulle stoppe på 2,hehe.

Jeg tror løsningen er individuel fra hver enkelt,så da må du følge ditt hjerte,og finne ut sammen hva som er best for dere. Lykke til. =)

Skrevet

Jeg syns det var lettere å ha 2 barn enn bare 1 faktisk.

Men 3 barn så merker jeg at det ikke er "bare bare".

Så for oss er 3 travelt nok :))

Nå har vi 3 barn under 6 år da.

Skrevet

Men dette er jo veldig inviduelt, noen syns jo det er mer enn nok med ett barn :))

Skrevet

jeg har ei på 10 og ei på7 og så en på 4 mnd. Synes det var liten forskjell fra 2-3 jeg da og stor forskjell på 1-2 så her er det mottsatt erfaring.

Jeg har en stesønn også da på 4 år. Merker igrunn ikke så veldig at vi da har 4 unger. Litt men det er fordi alle 3 blir så oppgiret når han endelig kommer på besøk til oss :D De er veldig glade i hverandre så er jo den gleden når han kommer til oss :)

Hadde det ikke vært for at samboern har en fra før, så hadde jeg godt fått to ilag med han enn bare en ;) Men vi synes det er nok med 4 unger så vi stopper her...

Skrevet

hei..

Jeg var alenemamma med nr 1 og 2 i tre år... fikk ny mann og barn nr 3 ... jeg syns det er vanskelig å si noe om forskjell på antall barn, siden jeg fikk masse hjelp når nr 3 kom...(noe jeg ikke hadde på nr 1 og 2...som forøverig her helsøsken)

nå venter jeg og min samboer vårt felles andre barn, som da blir mitt fjerde...er veldig spent på om det blir veldig mye mer arbeid..nå som jeg har hatt så mye hjelp...og blitt ganske så borskjemt av min samboer...(noe jeg ikke var i utgangspunktet med nr 1 og 2)

spennende...men tror nok det vil gå bra...mine barn er 10, 7 og 2 år....så den som kommer nå blir nok sistemann ja...

Skrevet

17.51 her..min ex var en jeg hadde hjemme hver dag..nå er jeg sammen med en som er vekke annenhver mnd..men likevel synes jeg det går helt fint å ha 3 unger alene :)

Skrevet

Mine barn er 11, 8 og 5 år. Vi hadde i utgangspunktet tenkt oss tre barn, men når minste var 2 begynte jeg å kjenne det i igjen, at jeg hadde lyst på en til. Lufta det for mannen min og han var ikke fremmed for tanken. Så skjedde det endringer i jobbsituasjonen min som gjorde at jeg fikk andre ting å tenke på. Men for et år siden begynte tanken å melde seg igjen, og mannen min ble med på det med en gang. Nå venter vi 4. mann og er veldig spent på hvordan det blir. Jeg er alene i perioder når mannen er på sjøen, men til nå har det gått kjempefint.

Jeg tror det er viktig at man er enig om å få barn. Nå har du sagt til han hva du ønsker. La han få tenke på det en stund så vil det kanskje modnes en tanke om at en til hadde vært stas. Gi han litt tid og nevn det igjen om en stund slik at han forstår at dette er iallefall noe du ønsker.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...