Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vaske ned leiligheten, vaske endel tøy, rydde, spise god mat, pakke fødebagen på ny (har endel mer jeg skal ha oppi) gjøre absolutt alt annet klart å så skal jeg ta klyster, slappe av å håpe at det skjer noe snart :-)

Hva skal dere gjøre idag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh, klar for å bli ferdig nå?

Er du på overtid eller? Jeg har 6 uker igjen, så jeg stresser ikke me så mye sånnt enda, men hun kunne godt kommet for min del. Alt er klart, det er bare hun som mangler nå;-) Men hodet har vært festet siden uke 33, og nå har magen sunket (er 34+3), + jeg er plagt med en del vondt kynnere og mansmurringer, så..jeg håper på at hun kommer 2uker før termin jeg:-P Er veldig lei.. :-P

Men, jeg kan jo bare håpe.. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...