Dr. Google Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Vaske ned leiligheten, vaske endel tøy, rydde, spise god mat, pakke fødebagen på ny (har endel mer jeg skal ha oppi) gjøre absolutt alt annet klart å så skal jeg ta klyster, slappe av å håpe at det skjer noe snart :-) Hva skal dere gjøre idag ?
Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Heheh, klar for å bli ferdig nå? Er du på overtid eller? Jeg har 6 uker igjen, så jeg stresser ikke me så mye sånnt enda, men hun kunne godt kommet for min del. Alt er klart, det er bare hun som mangler nå;-) Men hodet har vært festet siden uke 33, og nå har magen sunket (er 34+3), + jeg er plagt med en del vondt kynnere og mansmurringer, så..jeg håper på at hun kommer 2uker før termin jeg:-P Er veldig lei.. :-P Men, jeg kan jo bare håpe.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå