Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle til Hausken for inseminering i dag, men viste seg at jeg hadde for mange egg til at en burde gjennomføre dette..kunne i ytterste konsekvens ende opp med syvlinger, hehe =) Så da kunne vi velge mellom å avbryte, punktere noen egg for så å inseminere eller å gå over til IVF. Valgte det siste, og plutselig hadde jeg uttak i dag, og på mandag blir det innsetting!! Fantastisk gøy og spennende!! :) Dessuten er det jo litt gøy å gå fra de 20-30 % sjansene til å bli gravid det sies man har med AIH, til 50 %, som Hausken anslo for oss i dag! :D Godt mulig vi prøver på AIH hvis vi trenger flere forsøk, men i denne omgang er jeg storfornøyd med dette!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh my God!!!! Det gikk fort ja! Dt må være utrolig spennende og gøy.

Skjønner dere godt vil unngå syvlinger, for å si det sånn! ;-)

Lykke til på mandag!

Skrevet

Oj!!!Det har virkelig vært litt av en dag for deg:) Masse lykke til mandag!!!!Håper du blir gravid!!!!!!:):):):)

Gleder meg til å komme i gang jeg også:) Starter på spray 28 januar-uttak og innsetting uke 10 på Riksen:):)

Lykkeønskninger til deg fra meg:)

Skrevet

Tusen takk for så koselige svar!! Varmer så godt at noen som ikke kjenner meg kan bli så glad og spent på mine vegne!! Tusen, tusen takk!!! :D Blir kjempespennende det her, ja! Skal oppdatere dere på mandag jeg :) Skrev vel ikke det i innlegget, men vi fikk halv pris på IVF-en pga omstendighetene, så det var jo skikkelig bra også! Så slipper vi å bli totalruinert på flekken ;) Masse lykke til til dere også!! Og vit at det betyr utrolig mye for andre når dere gleder dere på andres vegne på den måten dere gjør! God natt :)

Skrevet

Har akkurat fått tlf fra Hausken. To egg er befruktet, så da er alt klart for innsetting i morgen!! :-D Setter inn bare ett, men håper på ett på frys...

Skrevet

SÅNN, nå har jeg vårt kjære, fine befruktede egg inne i magen =) Helt sprøtt!! =) Blir ekstremt spennende frem mot testingen!!

Skrevet

Hurra , så spennende meg83 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...