meg83 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Skulle til Hausken for inseminering i dag, men viste seg at jeg hadde for mange egg til at en burde gjennomføre dette..kunne i ytterste konsekvens ende opp med syvlinger, hehe =) Så da kunne vi velge mellom å avbryte, punktere noen egg for så å inseminere eller å gå over til IVF. Valgte det siste, og plutselig hadde jeg uttak i dag, og på mandag blir det innsetting!! Fantastisk gøy og spennende!! Dessuten er det jo litt gøy å gå fra de 20-30 % sjansene til å bli gravid det sies man har med AIH, til 50 %, som Hausken anslo for oss i dag! Godt mulig vi prøver på AIH hvis vi trenger flere forsøk, men i denne omgang er jeg storfornøyd med dette!!!
litjpia77 og lillegull07 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Oh my God!!!! Det gikk fort ja! Dt må være utrolig spennende og gøy. Skjønner dere godt vil unngå syvlinger, for å si det sånn! ;-) Lykke til på mandag!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Oj!!!Det har virkelig vært litt av en dag for deg:) Masse lykke til mandag!!!!Håper du blir gravid!!!!!!:):) Gleder meg til å komme i gang jeg også Starter på spray 28 januar-uttak og innsetting uke 10 på Riksen:) Lykkeønskninger til deg fra meg:)
meg83 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 Tusen takk for så koselige svar!! Varmer så godt at noen som ikke kjenner meg kan bli så glad og spent på mine vegne!! Tusen, tusen takk!!! Blir kjempespennende det her, ja! Skal oppdatere dere på mandag jeg Skrev vel ikke det i innlegget, men vi fikk halv pris på IVF-en pga omstendighetene, så det var jo skikkelig bra også! Så slipper vi å bli totalruinert på flekken Masse lykke til til dere også!! Og vit at det betyr utrolig mye for andre når dere gleder dere på andres vegne på den måten dere gjør! God natt
meg83 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2009 Har akkurat fått tlf fra Hausken. To egg er befruktet, så da er alt klart for innsetting i morgen!! :-D Setter inn bare ett, men håper på ett på frys...
meg83 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2009 SÅNN, nå har jeg vårt kjære, fine befruktede egg inne i magen =) Helt sprøtt!! =) Blir ekstremt spennende frem mot testingen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå