Gå til innhold

Endelig er prinsen kommet :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

da byr det på nye utfordringer og et super flott svangerskap kan legges bak..

Prinsen kom 12.01 av seg selv på 40min 10 dager over termin :)

Nå skal vi bare nyte og kose oss sammen i årene fremover!!

Ønsker dere alle lykke til videre og kos dere masse!! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GrATULERER så masse med prinsen :) :) :)

Håper alt er bra med dere.

Nå må du nyte den herlige tiden du har foran deg.

Jeg har att 12 uker før min prinsesse ankommer :)

Gleder meg masse!!

Skrevet

Gratulerer! Jeg er selv 12 dager på overtid og har liten tro på at han kommer av seg selv... Godt å høre at det kan skje så langt på overtid! Og ikke minst at det går fort, jeg forbereder meg på en hard og lang fødsel som må settes i gang... Det er mer uvirkelig nå at jeg skal bli mamma enn rundt termin.. Da var jeg mye mer klar, nå virker det så fjernt, går bare og venter og venter, og merker ikke at kroppen gjør seg klar for fødsel... Utrolig kjip tid!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...