Gjest Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har vært veldig dårlig de siste dagene, klarer ikke å gjøre noe annet enn å ligge i sofaen, men vil jo ha det litt hyggelig likevel. Mannen min er snill og skal skaffe meg hvilken film jeg måtte ønske, men akkurat nå står det heelt stille.. Liker litt sånn drama/ grine filmer egentlig, men er vel kanskje åpen for det meste også =) Håper noen har noen gode forslag til meg!!
gutt09&spire11 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Her på filmweb finner jeg ofte mange gode tips. http://www.filmweb.no/dvdleie/ Hva med Love Actually?
tanyathe Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 sex and the city filmen er en ganske grine film hehe.. og den derre om ei som mister mannen sin, som har skrevet brev til henne om ting hun må gjøre, kan ikke komme på hva den heter men den var kjempe bra;)
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Takk for tips. Love Actually og Sex and the city filmen har jeg sett, men den filmen du skrev om tror du den heter Ps i love you eller noe?? Tror jeg leste litt om den istad, den virker fin =)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 the painted weel ( så denne her om dagen den er en kjempeflott film) mamma mia ps I love you sjokolade dirty dancing dette er skikkelig jentefilmer da. kommer ikke på noen flere akkurat nå jeg. .
Liljekonvall<3 Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 A Walk to remember! Supertrist og fin film! =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 stekte grønne tomater. gammel film. men veldig fin
♥ DAME Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Evig din med Drew Barrymore. En herlig askepott-film )))))))))))))) Hilsen
*HØYESTE ØNSKE* Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Jeg såg PS. I love you i går, en fantastisk film. Må innrømme at boken var bedre (som vanlig), men filmen havner nok på min topp 10 liste. Tårene trillet gjennom hele filmen. God fornøyelse!!
snellapella Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 the best man med patrick dempsey love actually alt av jane austen... a perfect man
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå