Gå til innhold

Har dere fått dilla på noe spesielt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg spiser mye varm kjøttmat, også må jeg ha et par saftis om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smoothies er godt!

kalde grønne stenfrie druer...

Kjøtthungrig selv

Rugsprø med ripsgele og gulost

Skrevet

Jeg er halvveis,men har enda ikke fått dilla på noe spesielt. Så spørs om deg slipper unna denne "dilla-epedemien" :P

Skrevet

Jeg må vel kanskje innrømme at jeg har litt dilla på appelsin - spist mer appelsin og clementiner de siste månedene enn jeg har gjort de siste årene til sammen... Er så forfriskende og godt :-) Er likevel ikke sånn at jeg blir desperat hvis vi ikke har det i hus, men jeg savner det og sørger for å få kjøpt det neste dag...

Skrevet

jeg er også halvveis..og ikke fått dilla på noe :S

tenkt litt på det der... egentlig ikke så bra for meg...

er 1.66 høy og veier 51 kilo fra jeg blei gravid til nå (uke 20 ) ikke lagt på meg noe..

hehe..rart...

Skrevet

Om ca 7 epler 1 kilo om dager karaktiriseres som dilla har jeg det--*SS* om ikke smaker alt bedre bare..Kan jo ha noe med gjøre jeg er en mnd røykfri oxo gjøre...Men uansett er jeg glad jeg ikke har murpuss dilla... Vet dette fenomenet kalles pika men da er det ekstremt da-...hihi

Skrevet

Når man snakker om pica...

jeg husker godt mot slutten av forrige svangerskap... da ble jeg såååå svak for kjellerlukt og bensinlukt! Ikke sånn at jeg måtte spise det, men det bare lukta så godt. Skikkelig sært.

Og så lukten av skobutikk og lær da.. men den picaen har jeg vel egentlig alltid om man kan si det slik;)

Skrevet

Skikkelig, skikkelig surt godteri. Så surt at munnen snurper seg, aller helst.... :o)

Brød eller knekkebrød med hvitost og tykke agurkskiver på.. Mmm..

Her i forrige uke var det brødskive med kaviar og majones som gjaldt.

Skrevet

He he! rart dette med lukter! Jeg blir kvalm av lukten av hårbalsam og deodoranter. Så balsam har jeg kuttet ut, deo føler jeg at jeg nesten må ha uansett. Nå har jeg klart å finne en deodorant som jeg klarer å bruke uten å brekke med av lukta....den lukter nesten som vindusspylerveske...hi hi.

Skrevet

den tøymykneren med epleduft, åååååå, den lukter så godt. Ekkelt, nesten så jeg får lyst å drikke den. Men jeg gjør jo selvfølgelig ikke det. Bare holder meg unna klesvasken istedet:)

Skrevet

Jeg får litt vann i munnen når jeg kjenner lukta av vindusspylerveske. :D

Skrevet

Jeg er så innmari sugen på skikkelig surt godteri sånn som hun over, men finner ikke noen plass rundt her som selger det lenger. Får vann i munnen bare av å tenke på det.

Skrevet

Jeg spiser brødskiver med leverpostei ,nøkkelost eller hardkokt egg.

ellers spiser jeg veldig variert. men har nesten ikke lyst på søtsaker. Må forresten ha herviks ripssaft hver dag=)NAM..

Skrevet

Er blitt ekstra glad i enkelte typer middag, sånn som: Sodd, fiskeboller, kjøttkaker, finnbiff, lammeskav, poteter er ekstra godt og tyttebær smaker himmelsk for tiden, gulrøtter har også fått en mer saftig smak.

Sjokolade frister også ekstra mye for tiden og godtere som er i hylla på butikken ser så mye bedre ut enn den gjorde før. Og alt som skal inn i munnen må ha smak, så går mye i iste, prøver og tvinge i meg vann av og til, hehe.

Ellers så liker jeg plutselig ikke grovbrød lengre, hatet loff før, men nå er det bare loff det går i. Idag fikk jeg plutselig lyst på leverpostei og det har jeg rynket på nesen tidligere i svangerskapet for.

Så er litt opp og ned. Er blitt veldig kresen på maten, må være fersk. Kan ikke spise rester av en eller annan merkelig grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...