Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Sønnen min er 22 mnd. Før jul så var han plaget med halsbetennelse 2 ganger på kort tid (3-4 uker mellom). Han fikk antibiotika begge gangene. Nå har han blitt syk igjen. Å jeg kjenner igjen hvordan han var når han fikk halsbetennelse. Han spiser ingenting nesten, og drikker lite. Allmenntilstanden hans er dårlig. Men denne gangen ser jeg ingen gule prikker på halsen hans, men mulig det bare ikke har kommet enda, eller at det faktisk ikke er halsbetennelse. Men han har i allefall fått feber igjen og spiser ikke, samt dårlig allmenntilstand. Nå syns jeg det er helt pyton med alle disse kurene.. Å håper vi ikke må gjennom en til. Men ville dere dratt til legen til mandag om han hr feber og er sånn enda til mandag? Han har jo ikke hatt feber så mange dager da, men tenkte på siden han har hatt halsbetennelse ofte..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg ville dratt til legen igjen ja.. Enig at det ikke er morro med såmange kurer, men diskuter dette med legen du. God bedring til gutten din
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Nei ikke noe moro, han har fått 3 kurer på 1,5 mnd. =S Barn skal jo helst ikke ha anttibiotika.. Finnes ingen andre alternativer hvis dem har betennelser? Noen sa til meg at jeg burde prøve naturmedisin siden sønnen min har vært så mye syk. Men jeg er litt skeptisk.. Noen med erfaring med dette? Takk for svar! Da tar jeg han med til legen om han ikke er bedre innen mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå