Gå til innhold

Ho her er en ekte perle!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig, huff....

Skrevet

Spesielt det med at gutten fortsatt gikk på krykker et halvt år etter hendelsen, men kjerringa fokuserte fortsatt bare på skadene på bilen...

Skrevet

Men stakkar dama hadde jo fått et knust speil og noen riper....

For et kvinnemenneske, skulle ha mistet lappen for alltid.....noe som jo er veldig mulig hun også gjør siden hun er så gammel og må kjøre opp på nytt.

Skrevet

"En av politibetjentene som kom til stedet fortalte i retten at kvinnen hadde uttalt at om hun hadde visst at det ble så mye trøbbel, så ville hun ikke stanset"

 

Herregud...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...