Gå til innhold

jeg tror jeg er graaaaaavid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok nettopp en el-test som var ganske så positiv. tok samtidig en billig gravi-test som det og ble en strek på. tok deretter en cb-test og der kommer det jammen opp et kryss. jeg er helt i sjokk og skjelver her jeg sitter. litt tilfeldig at jeg tok el-test, mest bare for å psyke meg ned litt. ikm først på tirsdag. kan jeg stole på resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse :) Morsomt :) har du prøvd lenge ?

Skrevet

Gratulera så mye :o) Har selv ikm på mandag. :o)

Skrevet

Gratulerer!! 4.mann på veg da! Jeg har nettopp hoppet inn på 1. tri. Snakkes der:)

Skrevet

Gratulerer!!!!

Skrevet

tusen takk alle sammen! ikke gått helt opp for meg enda. ingen symptomer, kanskje litt rar smak i munnen og bittelitt små-kvalm men dette er symptomer jeg i større eller mindre grad har kjent i alle prøveperiodene. har prøvd i litt over et halvt år. har tre barn fra før og da har jeg blitt gravid "på første forsøk" så litt bortskjemt der. denne gangen tenkte vi et vårbarn men nå ser det ut til å bli termin september/oktober. håper alt går bra. ønsker dere alle masse lykke til og igjen, tusen takk. så kjekt å se deg mammaigjen! har gått meg hus forbi at du har testet positivt. var ikke så mye liv i den tråden vår ti,lslutt;) ses på 1.trimester!

************masse babystøv*******************

goe klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...