Gå til innhold

Takk for koselig DIB- treff :)


Guri Malla har to små

Anbefalte innlegg

Ble ikke lange stunden på oss da, så vi får prøve igjen neste gang :) Ha en fortsatt fin helg damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv takk for hyggelig treff!! :o)

Synd dere reiste såpass tidlig da, vi ble faktisk nesten helt til 18 vi... Gjett om barna var slitne da vi kom hjem!

 

(Men jeg måtte sniktitte på den andre tråden, det var 14.30 jeg hadde skrevet altså...)

 

Jeg ser at jeg er litt opptatt noen helger nå. Vi snakket jo om å ta et nytt treff. Er det vanskelig for deg/dere å få det til en ettermiddag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så lenge? Så moro :) Ja nå begynner jo Peter hos dagmamma snart og da tror jeg det blir litt mye for han med lekeland etterpå.. Helger er helt klart det beste for oss, og helst søndag he he :)

 

Får bare finne ut hva som passer best for dere andre så er vi med på det vi kan vi!

 

Nå er det rydding, dekking og kakebaking, snart huset fullt til burdagsbarnet vårt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et koselig treff! Håper vi gjentar det om ikke så veldig lenge. Det passer nok best også for oss i helgene med tanke på at lillemann blir ofte sliten etter barnehagen, men vi hiver oss nok med hvis han er i god form :o). Gratulerer med overstått 1 årsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...