2 Hærligheter! Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 livmoren? Er rundt 7-8 uker på vei,tror jeg,og når jeg ligger på maven kan jeg ikke kjenne livmoren.. Hmm,bør man ikke kunne kjenne dden litt nå nedi der??
2 Hærligheter! Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2009 Ingen som kjenner livmora si da?
ble_mamma_6august 09 Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 det er alt for tidlig... jeg begynner å kjenne toppen av livmora nå. er 10+6.. Livmora ligger godt gjemt i skambeinet til du er hvertfall uke 11 -12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå