Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Han ønsker at eg skal "voldta" han. Hvordan skal jeg gjør dette? noen som har noen gode forslag? til stillinger? hva skal jeg si? han liker litt verbalsex...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 du får ta bind foran øynene hans før han utti senga eller evt annen plass, binde han fast så har du all makt..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er enig i at det var en litt rar fantasi.... men morsom å følge opp.... gå på en sexleketøybutikk... finn noe som kan gjøre det noe mer spennende... (om du selv ønsker å dekke hans fantasi da.... ikke alle ting som alle ønsker å gjøre, selv om man er glad i kjæresten sin)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 jeg vil jo selvsagt tilfredstille han, og ønsker å ta fantasien hans alvorlig.. tenkte på å binde han fast. kan ikke ha bind for øynene da han liker det visuelle... han ønsker at jeg skal knulle han, som han sier det.. ikke cowgirl stillingen, den bruker vi ellers.. jeg ønsker en stilling som bare vil bli brukt til "dette formålet".... HI
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Hva med å ri men sitte med ryggen mot han? Gjerne bøye deg litt framover så han ser alt for å si det sånn....
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Nå han sier at han ønsker å bli knullet av deg og ikke bruker den betegnelsen når du rir ham, forslår jeg at du introduserer en dildo til anusen hans. Kanskje det er DET han drømmer om???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå