Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Brevet fra Volvat kom i dag og jeg har normal stigning av HcG Det sto ikke hvilket nivå de lå på, men jeg fikk så absolutt det svaret jeg ønsket meg
2 Hærligheter! Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Så bra,så bra Da trenger du ikke bekymre deg lengre!!!)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Nei NÅ skal jeg slutte å bekymre meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå