Kazaya er fødeklar Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Noen som har det som meg? tenker på mat fra jeg står opp til jeg legger meg. Ikke simple brødskiver med pålegg, men aromatiske og kompliserte varmretter. Når jeg i tillegg er mye kvalm og sliten blir det mye resturangmat. I dag har jeg kjøpt en bok full av lekre og herlige tapasretter, har jo lyst på alt!!! Matbudsjettet har steget til himmels og det gjør vel vekta også. Er begynt på min 15 uke og gått opp over 4 kilo...
Kazaya er fødeklar Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2009 For inspirasjon til andre matglade her er mine siste matoppturer de siste dagene;OD : - Bakt potet med kryddersmør, baconterninger, mais og rømme. - Kebab - Hjemmelaget tacopizza - Biff med stekt sjampingjong, løk, fløtegratinerte hvitløkspoteter og soppsaus.
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Ååå, du gjør meg kjempesulten med å friste med slikt... Jeg har så lyst på biff. Men spiser jo aldri slikt. Men nå har jeg bare lyst på masse godt varmt med mye smak jeg også.
Kazaya er fødeklar Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 Beklager at jeg frister, legen min sa at man skulle spise det vi hadde lyst på. Ikke så greit når det er sååå mye da.. trøster meg med at jeg har ikke den samme trangen på gotteri og sjokolade..
meg & to små vampyrer Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Hmpf. Ja, du BØR beklage;) Nå stikker jeg ned på kjøkkenet og lager meg kjøttboller med masse hvitløk og tzatziki:) mohahhahah:)
Liv-mora Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Ja, det er ikke greit. I natt drømte jeg om lammekoteletter med potetpure og rødvinssaus (og det er ikke noe jeg pleier å spise), deretter drømte jeg om desserter, indrefilet og masse mer. Særlig kjøtt. Gi meg en biff, så er jeg fornøyd. Tror det er normalt.
Kazaya er fødeklar Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2009 Den var ny for meg. mmmmmm høres deeelig ut. MÅ HA!! Leggger den til lista mi;)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Var kjøttboller med tzatziki nytt? he he:) Bra jeg kan friste deg litt også da, ikke bare andre veien:) he he. Jeg skal spise resten av kjøttbollene etterpå. Mann og sønn er ute av huset så de får ikke noe, for jeg er gravid og jeg er hjemme;) ego meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå