Trønderpia Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Ønsker å få tatovert inn et navn, men vil ha det på hebraisk, sanskrit eller lignende, men sliter med å finne bokstavene/alfabetet på nettet. Noen som vet om noen slike internettsider med god oversikt?
Trønderpia Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. januar 2009 Dytter litt opp :-) Ingen som vet..?
eplejente Skrevet 18. januar 2009 #3 Skrevet 18. januar 2009 Prøv denne http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/Judaism/hebrewc.gif eneste er at det er forskjell på hebraiske bokstaver når man leser og når man skriver. Den siden jeg har sendt deg er hebraisk i lesebokstaver. Hvis man leser en bok f.eks så er det disse bokstavene som brukes. Hvis man skriver selv for hånd ser det annerledes ut.
eplejente Skrevet 18. januar 2009 #4 Skrevet 18. januar 2009 Hvis du forresten trenger hjelp så kan jeg det hebraiske språk veldig godt.. Du kan jo sende meg en pm hvis du vil
Trønderpia Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2009 Hei Har sendt deg en privat melding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå