Gå til innhold

jeg ødelegger livet mit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår, var jeg med en venninne drakk øl klokken 3, skulle på date klokken 7, var p date det gikk utrolig bra, til han måtte på jobb, så traff jeg venninnene mine og tok noen øl til, ble rimelig full.. hele gjengen dro til hvor han jobber, så jeg var helt gira, tok helt av, danset og pratet med alle, absolutt alle, og mange menn flørte meg meg, foran han, og jeg var skikkelig full :(

Han ble litt irritert virket det som, så spurte jeg ham om vi skulle treffes når han var ferdig "Nei føler ikek for det" sa han,, "men at han skulle sende meg en melding og vi kunne finne åp noe dagen etterpå" men jeg ga meg ikke.. jeg begynnte med å syte på ham "Er du ikke intressert så kan du bare si det" han bare "ja men jeg liker deg veldig godt" men jeg ga meg ikke, ble litt småsur og gikk...

så var jeg tydligs veldig full, ble stoppapå vei hjem alene av politiet og KASTET PÅ GLATTCELLE!! fy fader.. jeg var helt ute av meg :(

er helt dårlig idag, helt ute av meg :( skjønner ikke at dette kunne skje..

så var jeg tom for batteri åp tlf igår..

men leser nå en melding jeg fikk han sendte like etter daten at han hadde det kjempekoselig :(:(

har sendt laang beklagermelding, men tror det er kjørt.. OG JEG SKJEMMES SÅNN OVER MEGSELV:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voks opp. Siden du er her er du sikkert mor. Kjempekult at mamma er på glattcelle. En annen ting er at det virker som du er ganske skutt i hue når du holder på sånn. Stakkars mann. Og stakkars deg, ble vel mamma litt for ung..

Skrevet

enig med deg

hilsen HI

Skrevet

Ja, jeg svarte deg i den forrige tråden din også, selv har jeg også gjort mye dumt i fylla. Glattcelle har jeg unngått da;)

Vil råde deg igjen til å slutte å drikke. Kanskje du er en som har problemer med å kjenne når du har fått nok? Er du nervøs sammen med andre, som gjør at du må "drikke deg til mot?" Om han "tilgir" deg nok en gang, tror jeg ikke du har flere sjanser. Du flørtet jo med flere i tillegg! Hvis du virkelig bryr deg om deg selv og om ham, så kutter du ut alkoholen. Evt bestill deg lettøl ute på byen.

Skrevet

Er han en å dele livet med så går det nok fint, en enkel episode ødelegger ikke det. Men jeg tror du må innse at du bør slutte å drikke.... for det der er ikke normalt!

Skrevet

ja det gjør du

men aldri for sent å snu...så snu mens du er klar over at dine valg (bevist eller ubeviste) ikke er gunstige for ditt liv......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...