babyklar er lykkelig :) Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 hei Jeg har IKM midt i neste uke... lurer på en ting. På torsdag hadde jeg masse slim. Har ikke så mye peiling på dette, men kunne ha vært EL-slim da... sånn som det er beskrevet her inne... ihvertfall.. er sikker på at EL har vært, da hadde jeg også slim bare at det var tykkere og hvitere enn det på torsdag... det jeg lurer på er om noen har merket noen forandring i dette etter befruktning? Mener jeg hadde EL 4-8 dager tidligere... men kan selvfølgelig vært EL torsdag... håper da ikke det da vi ikke har hoppa i halmen... en annen ting. Dersom det var El-slim, når bør man ha sex i forhold til dette? samme dag, dagen etter eller to dager etter? (håpe,håpe )
KristineH79 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hmm trur man har slim imellom el og ikm, trur jeg leste om det på den pernille siden (finner ikke siden el skulle jeg ha skrivd linken). Ellers husker jeg ikke hvordan det var når jeg ble gravid, desverre. Krysser fingrene for posetiv test v ikm
makkapakka med spire Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Akkurat slik du beskriver det har jeg det også nå. Hadde el sist helg var jeg ganske sikker på, slim og murringer og vond i siden, også ømt å ha sex. På torsdag og fram til idag har jeg begynt med slim igjen, men ikke sånn tykk konsistens som da jeg var sikker på at jeg hadde el. Så nå lurer jeg på hvorfor? har aldri hatt dette før. så håper også at dette kanskje kan være et symptom.. Håper masse for oss begge da at dette er et symptom.. Håper andre kan dele noen erfaringer:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå