*gruffalo* Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Må bare skryte litt av alle dere her inne! Synes det er skikkelig god stemning her. Får som regel mange og gode svar på alle spørsmål jeg stiller...og virker som ingen er ute etter å klage på andre. Selv om det noen gang er uenigheter i ulike innlegg, er det saklige...ikke bare at noen sier ting for å få i gang en krangel. Så...til alle her inne; ønsker dere alle en riktig fin helg, og håper dere holder dere her inne masse fremover også slik at jeg kan spørre dere om råd og tips...eller bare "snakke" litt:))
NoDoubt Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er enig med deg men jeg savner enda litt mer aktivitet... Men det er en flott plass og jeg trives:-) Kjempe god helg til deg og dine:-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 ♫♪♥♥[̲̅̅H̲̅][̲̅̅A̲̅][̲̅̅P̲̅][̲̅̅P̲̅][̲̅̅Y̲̅]♫ ♪♥♥ enig:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. januar 2009 #6 Skrevet 18. januar 2009 Skriver under på denne. Håper alle får en fin uke.
*MariDuBedårer* Skrevet 18. januar 2009 #7 Skrevet 18. januar 2009 Jeg er alltid innom her. Jeg synes også at det er en utrolig fin stemning her. Føler at jeg kan spør om alt, og svare ærlig uten å bli halshugget her:) Jeg er en del inne på dib også, da jeg både har små barn og skolebarn. Jeg skriver ikke så mye, men leser hva dere andre skriver. Svarer dersom jeg har et svar.
blond Skrevet 18. januar 2009 #8 Skrevet 18. januar 2009 Takk skal du ha! Vi må ikke glemme hverandre (dvs slutte å lage innlegg)!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. januar 2009 #10 Skrevet 18. januar 2009 Er så kjekt med slike positive tråder som dette!! Dette må vi ta til oss her inne!! Syntes også dette er en super side. Her kan vi spørre om alt og få svar på det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå