mei&mi + marcus :) Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Har gått rundt med et konstant trykk i hodet og svimmel og trøtt den siste uken nå. Merket et mulig anfall på tirsdag, tok da en spray med Imigran. Har også fått et sug i magen, akkurat som sommerfugler. Flere som har merket det? Pleier disse fuglene å komme før eller etter anfall i så fall?? Er så drittlei av å gå rundt sånn som dette. Sur og grinete blir man jo og... Og irritert av den minste lille ting!
Kamomille Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Ikke jeg iallefall. Har aldri hatt "sommerfugler i magen" ift migrene. Jeg er heller ikke svimmer, trøtt eller har trykk i hodet lang til før et anafall. Her kan jeg merke anfallet evt. kvelden før eller det kommer sigende. Jeg bruker da Relpax. Imigran funker ikke like godt på meg. trykk i hodet og svimmelhet kan være tegn på høyt BT. Har du målt det?
mei&mi + marcus :) Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Har ikke høyt blodtrykk. Dette trykket i hodet fikk jeg etter at jeg hadde mitt første migrene anfall i forfjor sommer så må jo ha noe med migrenen å gjøre tror jeg. Har ikke hatt mange anfall men går alltid rundt å er dårlig, akkurat som om et anfall er på vei. Googlet "migrene sommerfugler/sug i magen" og det er en sammenheng hos noen. Merkelig. Tenkte jeg skulle høre med andre om det skjedde de også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå