Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 endelig inn i siste fase. så nå damer vil jeg at dere skal fortsette å kose dere med magen. dette er mitt siste sv så jeg vet at det plutselig tar slutt og at man vil savne å gå gravid. vi se sinne på 3 trim da.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Lykke til videre og lykke til med fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå