Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg tror dette må være den styggeste barnevognen jeg noen gang har sett. Enda godt designet på vognene har forandret seg http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16080151&WT.svl=Bilde
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Lekker den vel?? Hehe.. Men jeg har sett verre, og faktisk synes jeg en del av de helt nye vognene kommer i noen forferdelig grelle farger...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Uff, ja den er skikkelig stygg. Godt den skal gis bort og ikke selges. Jeg ville ikke brukt den om jeg hadde fått betalt for det...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 De vil jo ikke ha noe betalt for den heller da! Skal hha honnør for at de gir bort vogna si istedenfor å kaste den. Kanskje noen trenger en barnehagevogn e.l.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Den er jo pent og brukt også da Hadde vi virkelig så dårlig smak før i tiden? Lurer på om de sitter om 20 år og sier det samme om vognene i dag.
Tante Bassa Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 De vognene vi bruker i dag er grelle om 20 år ja! Jeg kjøpte verdens fineste Simo vogn til eldste dattra mi for 19 år siden....Når jeg ser bilder av den nå gremmes jeg litt. Det var en rosa (skinnende) skai sportsvogn, den var skikkelig lækker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå