sels Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Har ikke flaskebarn nå, men når jeg hadde det så gjorde jeg følgende. Vasket de i vaskekummen med vanlig kost og såpe og så kokte jeg de etterpå. Venter nå barn nummer 3 og jeg kommer til å gjøre det samme denne gangen hvis jeg får flaskebarn.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 En rask skrubb med varmt vann og zalo (eller i oppvaskmaskin), og så koker jeg flaskene 2-3 minutter i ei gryte med rent vann etterpå. Setter dem opp ned på et kjøkkenhåndkle til tørk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå