Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Ikke jeg heller. Har jeg aldri tenkt på.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Har jeg aldri gjort. Ikke noe behov for det heller.. Men skjønner at dem som har mørk bart gjør det ja...
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Nei. Har litt hår, men de er helt lyse, så gjør ikke noe med det. Blir mer og får stivere hår om man napper/ vokser.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 det har jeg aldri gjort. Har hørt da får man mørkere hår der og det vises enda mere..så jeg foretrekker lys bart istedet for mørk bart hehe
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 At den forandrer farge er bare en myte
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Nja, min personlige erfaring tilsier noe annet... Jeg har hår på overleppen som jeg fjerner, uten å rykke de ut med roten, men en gang var det ett enkelt hår som ble igjen og uten å tenke emg om så nappet jeg det enkelthåret så jeg skulle slippe å plages med det den dagen. Senere, når det begynte å vokse ut igjen, merket jeg at et enkelt hår på samme sted som det jeg nappet (er jo ikke store overflaten å holde styr på) vokste ut en anelse mørkere og en anelse tykkere enn alle de andre... Akk ja, gjort er gjort. Men jeg har vokset flere ganger og det har aldri skjedd da. Kanskje det er noe annet når en fjerner enkelthår?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 16.39.. he he.....det der er bare tilfeldighet!! Skjer jo ofte at man får nappet ut noen hår på hode uten vilje, hvordan tror du en blodine ville sett ut etterhvert da?? Voksing er jo også å nappe ut hår så det går ut på det samme. Tror ingen hårstrå er så vrange at det velger å bli tykkere og mørkere hvis du bare napper et:) Som ei skrev over her så er det bare en myte dette her.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Det ble tykkere og mørkere fordi det ikke er slitt eller bleket av solen f.eks ) Dette gjelder alle type kroppshår så er nok bare en myte. Har forøvrig aldri vokset overleppen. Er det ikke bedre med laserbehandling f.eks? (jeg aner ikke) Men det blir vel permanent hårfritt på sikt?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Det blir faktisk ikke mørkere, tykkere eller stivere av å fjerne det. Det er like mye tull som om at en får tykkere, mer og finere hår på hodet av å klippe det kort. Lurer på hvordan mine øyebryn hadde sett ut om dette var sant. Jeg hadde da sett ut som en bushman med ÈN øyebryn over begge øynene. Og hvordan jeg hadde sett ut nedentil, det tør jeg ikke tenke på, engang. Noen har hår på overleppa, som er det samme som skjegg hos menn. Jeg har det; stivere, mørkere og lengre enn resten av dunet. De er ikke dun, de er skjegg(selv om de ikke vokser i lengde slik menns skjegg gjør). Og de kjenner en. Jeg har med årene fått mer av den sorten på haken også. De napper jeg.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Nytter ikke å vokse noe man ikke har. ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 Har en ladyshaver, og den drar jeg over ca en gang hver 14.dag. Barberer så fint, så. Det er en myte at det stimulerer til skjeggevekst, siden skjegg har med hormoner å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2009 #15 Skrevet 18. januar 2009 Det er ingen myte at hår som blir barbert bort blir mørkere og stivere. Jeg har i alle år hatt en del lyst dun i ansiktet. På gymnaset var jeg så dum å barbere haken og underhake og på siden av munnen. . Dette må jeg nå barbere hver dag for å holde det noelunde glatt. På kinnet har jeg fremdeles lyst dun men de hårene som jeg har barbert kommer ut mørke og tykke. Hvordan vil dere forklare det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå