elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Noen som har noen å anbefale? Samt concealer. bruker id minerals for tiden, men synes vel ikke akkurat at den dekker så godt. Og bruker jeg for mye, synes jeg den legger seg litt i de få rynkene jeg har. Har og foundationer fra dior, biotherm, rubinstein og body shop i skapet, men disse er mer av den lette varianten, de dekker likssom ikke så godt. Ønsker enkelte dager at huden min skal se ut som porselen - eller.. hvertfall jevn og fin, men er samtidig redd for å se sparkla ut...
digger Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Syntes selv at foundation fra GlowMinerals dekket mer enn ID.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg bruker I.D for tida, og er fornøyd med den. kommer veldig an på hvilken kost man bruker hvor mye den dekker. Jeg har den kabuki-børsten og den er tett og dekker derfor veldig bra. Men det er en annen som er helt fantastisk!! Nemlig en fooundation fra Matis. Den er den beste jeg har hatt noen sinne! Den dekker kjempebra, får helt perfekt hud. Og ser IKKE ut som sparkel. Den fåes kjøpt hos enkelte hudpleiesalonger. Og sikkert på nett også. Anbefales på det varmeste!!
Islysa Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Prøv Kanebo...de har flere typer...helt supre! Spør i et parfymeri om å få en prøve....Kanebo er ganske dyrt...så det er greit å prøve litt først.
thessi og lillemor Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Jeg synes Clinique Superbalanced er en kjempebra foundation. La Prairie har en helt utrolig concealer. Koster flesk, men er fantastisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå