GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Gravid eller ikke gravid? Får ikke ting til å stemme... Fikk ikke mensen i det hele tatt når jeg skulle i desember så testet meg fikk negativt svar.. Mensen kom i januar men var forsinket og varte i knapt 2 dager testet før jeg fikk mensen nå i jan men var neg da også... Har vært mye slapp og sliten og humøret mitt har samboeren min fått merke... Legger meg mye tidligere enn før på kvelden og sover midt på dagen, litt tidliger opp en før men like vell er konstant sliten.. Har også vært mye kvalm de siste 3-4 ukene og vondt i magen... Rundt nytt år hadde føltes det også som om noe stakk ved siden av navelen min i noen dager. Går ikke en dag uten at jeg er kvalm eller vondt i magen, men det kommer forskjellige tider på døgnet, men kanskje oftes litt uttpå dagen... Jeg har også vært "ør" i hode de siste ukene... I går merket jeg for første gang at det stakk i området ca ved halebeinet viste ikke at dette kunne være et symptom før jeg leste på den listen som ligger inne på siden her i dag.. Og jeg er konstant sulten, kunne fint gå en dag uten mat før, det kan jeg ikke nå.. Men går ikke opp i vekt av all spisingen så skjønner ikke noe lenger jeg... Er det en mulighet at jeg kan være gravid selv om jeg har testet negativt? Eller innbilder jeg meg bare ting? eller kan det være noe som har gått galt? Hadde vært supert om noen kunne svart meg, trenger andre sine synspunkt. Gitt opp sambo sine for han er lei av at jeg marer om at jeg er kvalm og vondt i magen:p
SuperKlar86Gravid Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Du burde gå til legen å sjekke! Få tatt blodprøve o.l . Vet om andre som har vært gravide, men ikke fått utslag på test. Det høres virkelig ut som du er det da.... Så, kom deg til legen du !!
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 hater leger... holder meg unna de så lenge som mulig... men spørs om jeg ikke må komme meg til en eller annen lege til uka... Men er bare et problem.. fast legen min er 3,5 timer unna der jeg bor nå.. kan jeg oppsøke en annen lege og få han/hun til å teste eller må jeg til fastlegen?
mammas skatter <3 Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 ring på d nærmeste doktorkontoret og forklar situasjonen.... siden du bare kansje skal ta blodprøve går d sikkert bra uten at d e fastlegen din.... somme kontor treng du ikke inn til lege en gang for å ta blodprøve.....
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 hm... ok=) takk...
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2009 noen andre tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå