Gå til innhold

tror ikke dette går bra:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 + 6 nå. Begynte å blø litt i går. Ferskt blod. Hadde litt brunlig utflod for tre dager siden. Brun utflod i dag. Har fortsatt ømme bryster, men kanskje litt mindre? Har hatt en sa i uke 7 før, da fikk jeg først lyst, ferskt blod første dagen og deretter menslignende blod andre dagen og styrtblødning og sa om kvelden. Var hos gyn tidligere den dagen, han fant ikke hjerteslag.

Nå skal jeg til gyn på mandag.. bestilte opprinnelig timen for å få bekreftet hjerteslag... nå blir det vel noe annet som blir bekreftet:(

Klamrer meg til håpet om at det fortsatt kan gå bra.. men samtidig klarer jeg ikke helt å tro på meg selv:( Ønsket så inderlig at det skulle være vår tur nå. Vi har prøvd i to år, der vi har hatt en sa og nå... kanskje en til i samme uke:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er bekymret.Jeg har hatt fire MA selv. Men det trenger jo ikke være noe galt.Da jeg gikk med andremann hadde jeg blødninger på samme tidspunkt.Men etter noen dager stoppet blødningene og resten av svangerskapet gikk som normalt.Uansett blir det nok godt å fp komme til UL så du får et svar... Ønsker deg lykke til på mandag og håper du skriver her hvordan det går....Krysser fingrene for deg...

Skrevet

jeg har oxo hatt brunlig utflod og blødninger da jeg var i uke 7. men alt gikk bra. Det er vanlig å blø litt.. Men har du hatt smerter samtidig da?

Skrevet

Det virker som blødningen har stoppet:) Har ikke blødd siden jeg var på badet i dag morges, så jeg håper og håper... og er veldig gla for at jeg skal på UL på mandag. Klynger meg til at jeg forrige gang hadde smerter allerede fra det begynte å blø lyst.. det har jeg ikke denne gangen. Men tør ikke være for positiv:(

Skrevet

Har ikke blødd i dag heller:) tror kanskje dette kan gå bra:) Men tør enda ikke håpe for mye. Føler jeg går rundt meg selv i dag... synes timene går så seint.... vil at det skal være mandag, sånn at jeg får vite!

Skrevet

Ønsker deg masse, masse lykke til:) Håper alt er i orden med den lille...

Sender deg mange lykkeønskninger :)

Skrevet

Lykke til i morga, skal bære dej med i tankane ;)

Klem fra ei med like erfaringer

Skrevet

:) I dag har vært en fantastisk herlig dag:) I dag har eg sett min lille spire.. 9 mm lang og med et bittelite bankende hjerte:) Gynekologen sa det så perfekt ut, alt var som det skulle:) Er så lettet og gla:) Skal tilbake om 2-3 uker for å fastslå sikkert på langt eg er på vei:)

Skrevet

Så utrolig bra da vennen, det var jammen godt å høre.

gratulerer såååå masse og lykke til videre.

Skrevet

takk:) tror jeg akkurat nå er det lykkeligste mennesket på denne jord;)

Skrevet

å, så godt å høre at alt var i orden;-)

da kan du slappe av å nyte svangerskapet!

i morra er det min tur på ul, håper jeg er like lykkelig etterpå;-)

Skrevet

det tror jeg også at du er;) blir så glad av sånn lesning:) masse lykke til!!! og GRATULERER:)

Skrevet

takk:) Det hele er så uvirkelig at det må synke litt inn.. Jeg skal virkelig bli mamma:)

Skrevet

Dette var hyggelig lesning:) Gratulerer!

Skrevet

ja det skal du virkelig:):):) er det ikke deilig?:) selv har jeg en sønn på 10 år og sliter med å få til andre mann men må inn her av og til og snike litt på dere vordene mødre;)

Skrevet

Jeg sa til samboeren min at han skulle få baby til jul... og testet positivt 29. des... og så ultralyden i dag:) Han er godt fornøyd med julegaven:) Den har drømt om i to år:)

Skrevet

Svarte akkurat på en post ang. det å ta lett til tårer - og nå begynner jeg snart å gråte igjen! Gratulerer - kjempeglad på deres vegne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...