Dailis Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg maste litt om det her inne i jula =P Godt det er gjort, men det er ikke akkurat behagelig nei...Skulle gjene sovet hele tiden, hihi.
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 God bedring, det blir nok bedre og bedre etterhvert.
Dailis Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Takk- håper det. Er verre i dag enn i går, men det går jo Husker det sikkert som ingenting, hehe. Men merker at flere av plagene jeg hatt i flere år er vekke så er nok verdt det ja
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 God bedring! Det er nok verdt det om en ukes tid, hehe...;-)
Blir en til to? Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 off, god bedring! (gjorde det for 2 år siden selv). det blir værre og værre, så blir det bedre og bedre og bedre. veldig glad for at jeg gjorde det, ikke vært så mye syk etterpå
Dailis Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2009 Herlig...jeg kjenner det er verre ja. Fjernet du dem kirurgisk eller med laser?
ape Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 hvilke plager har du hatt? Jeg skal fjerne mine etterhvert, men vet ikke om det er mandlene som er hovedårsak til plagene. (masse slim i halsen, og stikkinger i halsen)
Dailis Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har vært plaget med masse halsbetennelser fra jeg fikk kyssesyken for 13 år siden. Har siste halvannet året hatt en streptokokkinfeksjon som ikke ha gått over. Gått på bredspektret antibiotike i 2 år. Legen sa mandlene mine var helt morkne(dårlig fastlege som ikke har hjulpet med dette) Har og hatt masse slim, vært tett i lungene og brukt astmamedisiner siste årene. Våknet hver morgen med masse størknet slim i hele munnen. I dag gjorde jeg ikke det for første gang, og har ikke trengt ventolin i dag Så håper dette var årsaken. Stikkinger i halsen, ja ha egentlig hatt vondt i halsen hele tiden....Så på høy tid! Håper du får hjelp!
malingus Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Å få! Stakkars deg! Fjernet mandlene for 2,5 år siden. Husker det som noe av det værste jeg har oplevd! Verre en gallesteinsanfall! Ble bare verre og verre og etter 5 dager greide jeg ikke sove engang, enda så mye smertestillende jeg tok. Måtte på legevakta og fikk resept på paralgin forte. Det hjalp litt. Så ble jeg sakte men sikkert bedre. Men mandlene mine var veldig store og arete og "satt godt fast" som kirurgen sa. Fjernet dem kirurgisk. Nei det husker jeg som noe av det værste jeg har opplevd! Håper du slipper billigere unna enn meg! Lykke til og god bedring!
Sånn kan det gå Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 14-åringen vår tok sine på torsdag. Det går egentlig overraskende bra så langt, men han hang litt med nebbet i kveld og syntes det var blitt litt verre nå, så det går nok litt nedover før det blir bra ja. God bedring og tenk på så mye bedre du får det når det er over. :-)
tuppen og lillemor Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 ønsker deg god bedring, jeg gjore det for 4 år siden, og det blir værre og værre, var fin de 2 første dagene så kom helvete, men angrer ikke i dag...innen en uke er du frisk...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 God bedring! Godt å få tatt dem og det gikk jo superraskt da!!! Håper ikke du må slite med vondter så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå