Gå til innhold

Til dere som bruker spiral....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som har satt inn det i det i siste, må jeg til legen for å få resept på den først, så til apoteket og tilbake til legen for innsetting??

Var sånn for ei venninne da hun fikk den for 4 år siden, men det høres da ganske tungvint ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er fremdeles så tungvint... Men når det først er gjort så trenger du jo ikke tenke mer prevansjon de neste fem årene :)

Skrevet

Om du har en grei fastlege så kan du helt sikkert bare ringe å spørre om han kan skrive ut en resept til deg som du kan hente i resepsjonen..

'

Det gjorde min for meg

Gjest Morn du
Skrevet

Hvis det er hormonspiral du skal ha, fungerer det sånn ja. Hormonspiralen er ganske dyr, så legen har ikke den liggende hos seg.

Kobberspiral har legen hos seg, den er heller ikke like dyr som en homonspiral.

Skrevet

Ring legen og be han faxe resept til ditt apotek;)

Skrevet

vist du skal ha kobberspiral slipper du å dra så mye fram og tilbake for d har legen hoss seg:) mye billigere oxo.

Skrevet

Ok, tusen takk.

Skal ha kobberspiral, så da setter han den inn på første og siste time?

Gjest Morn du
Skrevet

Men det er kanskje greit å si ifra når du bestiller timen at det er kobberspiral du skal ha, så du er sikker på at de er klar over det. Vet ikke om de kan være tomme for det jeg...

Skrevet

Hm, jeg har fått time til uka og sa at jeg ønsket time for å sette inn spiral og hun spurte ikke noe mer, så satser på at de har:) Tusen takk for svar:)

Skrevet

Ja, måtte få resept, hente den på apoteket, også bestille ny time for innsetting. Gynokologer har som regel liggende, men da må du betale for den der og da! Hormonspiralen er jo ganske dyr. Kobberspiral har som regel legene også, i hvertfall her.

Skrevet

jeg har kobber og fikk den satt inn på første time, da legen hadde den der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...