Trollemor og snuppa! Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Har bare lyst til å sove og ligge på sofaen hele tiden.. Orker ikke å gjøre en dritt!! Er 25 uker nå, så det er vel kanskje det som gjør susen? Får så dårlig samvittighet for jenta på 4 som pappa må finne på ting med, mens jeg bare er slækk!
Hakkamella Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Helt normalt. Mye voksing som foregår nå. Mye utvikling hos minien. Bare vent til slutten av 3. trimester. Enten sover du eller så fyker du rundt som en virvelvind. Ikke lett å planlegge noe da heller, tro meg. Ene timen står du på hodet omtrent, andre timen er du i koma. Jo nærere fødsel, jo verre er det hehehe
3snuppeliner Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jepp! Jeg var propell frem til ca uke 30, men så bråbremset det skikkelig. Nå er jeg 34 uker og orker ingenting. Sover to tre timer hver dag og som en stein om natta itillegg.. Hmmm.. Regner med at det er Mini som vokser og trives hvertfall=:-)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Ja jeg har det likedan, og ble i tillegg sykemeldt i går pga kynnere.. Gjett om jeg føler meg utrolig udugelig og lat, og stakkars jenta mi på 20mnd kjeder seg ihjel :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå