Gå til innhold

Hva skal dere spise i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

klarer ikke bestemme meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag skal vi ha pizza! Jeg og mannen min har hatt lyst på pizza i dagesvis, så siden det er lørdag skal vi skeie ut å bestille. Jeg vet at jeg skal ha med skinke og champignon. Namnam, klarer nesten ikke vente til ikveld.

Skrevet

Vi er bedt på Fondue til svigers, og gleder meg! Aldri spist før, så blir spennende!

Anbefaler deg en runde på en god Sushi restauerant, en smaksopplevelse du sent vil glemme og aldri vil angre!

Skrevet

Pizza her også men hjemmelaget:)

og masse god salat ved sidna av med fransk hjemmelaget dressing;) namnam

Skrevet

Tandori Chicken med masse salat til! :=) Namnam!

Skrevet

Biffsnadder! :)

Nam nam!!

Skrevet

jeg er ikke sikker på hva det blir her i kveld heller.. står vel mellom hjemmelaget skinkepizza med gresk dressing som saus! bør prøves!!

Eller så blir det lasagne..

Skrevet

take-away kinesisk...mmmh:)

Skrevet

Her blir det meget usunt og lettvint.. Eldstesønn ville ha pølse og lompe.. Så da blir det det i kveld.. Ikke ofte de får bestemme.. Ville blitt temmelig lei etterhvert.. :)

Skrevet

Loff, ferske reker og masse majones :-)

Skrevet

ikke npe spesielt fpreløbig... vi er syke i huset,så liten matlyst. bare gubben som ikke er syk. han har spist middag hos mora si i dag;)

Skrevet

ostesuffle med en god salat og hjemmelaget rømmedressing....og hvitløksbaguetter...mmmmm

Skrevet

Bakt potet og det skal bli deilig. Skinke, bacon, ost, mais, hvitløkssmør, rømme, kryddersmør. Mmmmmm

Skrevet

Biff ,fløtegratinertepoteter,peppersaus,stekt tomat ,mais og løk.

Nam.nam:)

Skrevet

har spist hjemmelaget pizza vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...